Pozdrav!

Mislim da bi bilo pametno naći popise nekih ustanova na internetu (recimo
ovaj <http://www.zagreb.hr/default.aspx?id=1770>), staviti ih na osm wiki, i
onda stavljati kvačice pored onih koje smo upisali u kartu. To bi bilo
sjajno iz nekoliko razloga. Prvi je da bi znali koliko je karta točna i
koliko se još mora raditi. Drugo jest da bi nezaposleni maperi znali što im
je činiti, i što treba izmapirati u njihovoj okolici. Problem je popis.
Vjerujem da bi na wiki smjeli staviti link na popis, ali onda ne bi mogli
stavljati kvačice. Cilj je nekakvo rješenje za koje ne treba tražiti
dopuštenje objavljivača. Ako se popis iskopira na wiki, onda se to može
shvatiti kao javno objavljivanje. Možda staviti na neki poluprivatni google
doc? Ne znam, ne bih želio nešto napraviti i dobiti po glavi. Postoji li već
nekakvo rješenje?

Janko.