On Thu, 30 Sep 2010 12:00:39 +0200, hbogner wrote:

> I ja sam skeptican prema tome, zato sam i poslao na listu da i odtali
> vide, te da se zajedno posavjetujemo. Ne samo da srpskicrv koristi te
> karte vec je i radio dosta grešaka koje je SilverSpace ispravljao te mu
> je ukazao na njih. Valjda je sad počeo bolje crtati, moram pitati
> silvera.

srpskicrv je uvjeren da karte koje koristi imaju autorsko pravo samo u
srbiji a bilo gdje van srbije ih smije koristiti...

idem poslati poruku na legal listu ako vec vi niste pa ga tamo pozvati na
otvorenu raspravu

--
pratite me na twitteru - www.twitter.com/valentt
blog: http://kernelreloaded.blog385.com