Drago mi je ima još ljudi iz Vinkovaca koji su zainteresiranih za OSM
projekt. Ukoliko si zainteresiran, mogli bi se naći uživo za vikend
(trenutno sam u Osijeku).

Što se intervala tiče, stavi na 1s - neće smetati. Ako si na bicu bez
problema može i na 2 sekunde, log će biti OK. Što se aplikacije tiče -
OSMTracker for Android je odličan, osobno ga koristim. Nisam vidio
detaljniji alat.

Što se tiče pregleda i navigacije, OpenSatNav je OK - nema ga u marketu još
uvijek jer je u razvoju.

lp

Josip Šokčević
skype: sokcevic_vk