2012/1/25 hbogner <hbog...@gmail.com>:
> A kakve si to analize do sad radio da ti smeta pokušaj unosa 3000 točaka
> nedostajućih naselja?
>
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Map_Features#Places definira naselja kao
> točke ili kao poligone, tako da si s ovim dgu pravilnikom obojica mozemo
> obrisati znas i sam sta
> Nije cilj napraviti OSM repliku DGU podataka.

Oke oke..ne moras pjeniti jer pokusavam shvatit zasto bi nesto radio a
nisi objasnio sto i kako to tocno mislis napraviti.

Prvo...podaci na linku sa statistikama popisa stanovnistva su upravo
organizirani po prostornim jedinicama[1] koje je propisao i propisuje
DGU, a i OSM kaze da se u slucaju administrativnih jedinica radi o
teritorijalnoj podjeli koja je propisana od strane nadlezne drzavne
agencije. Drugim rijecima u tom slucaju se oni ne mogu zaobilaziti
tako kako bi to ti htio. Dakle u nasoj terminologiji prilicno se
precizno zna sto se pod pojmom "naselje" podrazumjeva, a to su
prostorne jedinice definirane spomenutim pravilnikom.

Drugo.. tim sam se podacim vec susreo pa sam bio uvjeren da pricas o
administrativnim podrucjima[2] jer se pod naseljima smatra upravo to,
a ne "places" (tj. mjesta - u OSM: sela zaseoci, gradovi, prigradska
naselja, gradske cetvrti...itd.), na sto si ti, sad sam siguran,
mislio.

OK, krivo sam te skuzio jer si se krivo izrazio.

btw. ako bolje pogledas link koji si poslao
(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Map_Features#Places) pod element
za place je simbol i za tocku i poligon, a ne smo tocka.

*[1] 1441 - Popis stanovništva, kućanstava i stanova 2011.,prvi
rezultati po naseljima:
str 9.- "Prema članku 21. Zakona, Popis je proveden na temelju
službenih podataka iz Registra prostornih jedinica koje je priredila
Državna geodetska uprava.

*[2] - http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:admin_level#admin_level
An administrative boundary. Subdivisions of
areas/territories/jurisdictions recognised by governments or other
organisations for administrative purposes.

> AKo imamo granice naselja nekih, super, ucrtat cemo ih, ako ne a imamo tocke
> za naselja, recimo centar naravno da cemo ih ucrtati.
> Tako da nemoj odmah odbacivati pokušaj popunjavanja s podatcima ako se ne
> drzimo DGU regulativa...

Ne odbacujem i ne smeta mi... vrijeme je tvoje, OSM je wiki, a ova
lista je mjesto za raspravu.