Dana 12. srpnja 2012. 20:29 Ivan Delac <ivan.ne...@gmail.com> je napisao/la:

> Stvar je vrlo jednostavna. U Hrvatskoj se jedinice lokalne samouprave
> dijele prvo na općine ILI gradove. Potom se svaki grad ili općina dijeli na
> naselja. I to je to.

Slažem se. Znači moramo srediti wiki o administrativnim granicama u
Hrvatskoj:

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:boundary%3Dadministrative#10_admin_level_values_for_specific_countries

Trenutno imamo *županije *na admin_level=6, pa *općine *na 7, ali onda
imamo *gradovi, manji gradovi, sela* na 8 i *granice pregrađa, gradskih
četvrti *na 9 i *kvartovi *na 10.
Predlažem da po novom pod admin_level=7 budu općine i gradovi, a pod
admin_level=8 naselja.

Grad Zagreb (županija) je poseban slučaj koji ima poseban zakon. Podjeljen
je na *gradske četvrti* koje bi onda valjda bile kao i općine
admin_level=7, *naselja* koje su isto kao naselja admin_level=8, i mjesni
odbori koji bi bili admin_level=9.

Ta raspodjela se vidi na slijedećem linku: https://geoportal.zagreb.hr/Karta
Treba pod Prostorne jedinice uključiti gradske četvrti, naselja i mjesni
odbori.

Vidi se da granice gradskih četvrti i granice mjesnih odbora izvan naselja *
Zagreb* nisu nikako vezane uz granice naselja. Ne razumijem kako to
funkcionira.

> Predlažem, da svako naselje u Hrvatskoj dobije odgovarajući tag prema broju
> stanovnika (village, town, city), a sve što nije naselje neka bude hamlet.
> Ako netko zna za veće selo koje bi se tagiralo kao village a nije na popisu
> naselja u HR neka napiše koje je to, ali čini mi se da takvih slučajeva
> nema ili ima jako malo.

Slažem se. U zakonu čak ima definirana granica od 10.000 za grad. Ne znam
da li se toga drže u popisu stanovništva.

Ostaje još jedna sitnica za razjasniti. Može li se naselje (npr. Buzin)
> tagirati kao suburb? Moje mišljenje je da ne bi trebalo tako da
> koliko-toliko možemo jasno definirati pravila.

Po meni bi suburb bile jedinice unutar naselja.. Valjda gradske četvrti?
Buzin je izvan naselja Zagreb, pa bi to trebalo biti selo ili grad.

Janko