Prije par dana sam o plavom dizelu i pumpama za brodove pokrenuo diskusiju
na Tagging mailing listi:
http://lists.openstreetmap.org/pipermail/tagging/2012-November/011973.html

Što se mene tiče ovi Class, Euro, bezolovni, bla bla su po meni višak. To
je kao da tagiraš vrste kruha koje pekara prodaje. Ali nisam protiv toga da
netko i to ubaci, samo nek su ovi standardni tagovi unutra.

Za plavi diesel predlažem fuel:diesel:lowtax=yes

Janko

Dana srijeda, 21. studenoga 2012., korisnik hbogner<hbog...@gmail.com> je