Ovo je već drugi update i nikako da ažuriram tu kartu, nedostatak vremena.
Razmišljam već neko vrijeme sve to prebacit online da i ostali mogu pomagati.
Kako u zadnje vrijeme često koristim github mislio sam tamo...

ali evo zadnja 2
https://dl.dropbox.com/u/3220458/bing_v5.osm
https://dl.dropbox.com/u/3220458/bing_v6.osm