Da to ti je malo sa offsetom zajebano netko uzme offset netko ne ili su
prije bile stare snimke binga pa sad ne paše itd...
Zato si ga sam postaviš kad skidaš podatke skines i gpx imaš u josmu kada
ti se otvori dialog za skidanje područja
gore imaš opciju Raw GPS data i tu staviš kvacicu pa skine i gps logove
http://is.gd/hKGB1w
najbolje ti je neko raskrižje koje je u blizini pa po njemu pomakneš podlogu

Dana 29. travnja 2013. 23:34 Fiki <fik...@hotmail.com> je napisao/la:

> Gledajući osm file za Vrbik naletio sam na brdo ucrtanih objekata a svaki u
> drugom offsetu. Stoga, Janjko, SilverSpace, mnalis i tko god je radio na
> tom
> području, molim podatke o offsetu.
>
> Pozdrav :D

Svega što vrijedi Bog je stvorio malo, kako zlata tako i Hrvata.