ako može ovako nešto za letak:

*"Kada bi svatko ucrtao samo svoju ulicu vrlo brzo bi imali kartu čitavoga
svijeta."*

 OpenStreetMap međunarodni je projekt usmjeren stvaranju i korištenju
besplatnih geografskih podataka. Projekt omogućuje korištenje podataka
prikupljenih od strane zajednice koja u svijetu trenutno broji preko
milijun aktivnih korisnika. Ideja nam je da u konačnici stvorimo besplatnu
kartu svijeta koja će biti dostupna svima. OpenStreetMap (OSM) je slobodna
karta svijeta koju može uređivati svaki od korisnika. Svi prikupljeni
podaci slobodno su dostupni pod Open Database License 1.0 (OdbL).

 OSM zajednica na području Hrvatske okuplja približno 2000 korisnika i
djeluje preko 5 godina.

Korisnici sakupljaju podatke o prometnim pravcima, trgovinama, turističkim
znamenitostima i još mnogo čemu iz ponuđene 43 kategorije podataka. Sami
podaci se skupljaju hodajući, vozeći bicikl ili automobil ili koristeći
satelitske snimke kao podloge.

Do sada je lokalna OpenStreetMap zajednica održala nekoliko puta godišnje
razna okupljanja, radionice te mapping partije.

Surađujemo s brojnim biciklističkim udrugama te savezima i turističkim
zajednicama na ucrtavanju biciklističkih ruta na području cijele Hrvatske.

Ksenija