> Vidim da si prvu vrijednost počeo upisivati u tag maxaxleload. Ima li
> smisla upisivati opterećenje po metru? Možda možemo izmisliti tag, recimo
> maxloadperlength, pa ako netko smisli drugi tag lako ga preimenujemo.

Ne vidim neki smisao maxloadperlength jer se on zapravo izvodi iz maxaxleload

> E da, nikad nisam uspio iščeprkati Zagrebački Ranžirni kolodvor. Ako imaš
> znanja i volje, bilo bi dobro glavne pravce staviti u relacije, i sporedne
> pravce označiti sa service=siding.

Već negdje ću iščeprkati i Ranžirac. Što se tiče glavni/sporedni pravci,
nastojat ću napraviti koliko znam. Uglavnom kolosjeci na kolodvorima s
najkraćom putanjom su glavni.

> Ne razumijem o kojem ref. broju govoriš. Znam da pruga Zagreb GK - Sisak -
> Novska ima oznaku M104, ali ti ne govoriš o toj oznaci, jel? Oni su već
> upisani u relacije, ali nisu u članove relacije, tojest direktno na prugu.
> Možda bi se i to moglo, makar je redundantno.

M104 označava prugu na toj relaciji, dok 50 je broj linije na pruzi M104. Kao
što u Zagrebu ima tramvaj br. 5 koji vozi po tračnicama od Maksimira do
Prečkog.