On 07.01.2014 16:00, Zoran Rončević wrote:
> Pozdrav,
>
> Da kao što si napisao poslje 19og mi iscrtava tailove ali gubim ulice,
> imena ulica... u principu mi ostaju samo poligoni za objekte(zgrade,kuće,
> zelene površine) i kućni brojevi. U principu mi to ne predstavlja problem
> ali bi htjeo imati na tom zoom levelu i ulice još. Čisto da nemam prazine
> izmeću objekata
>
> Danas sam pokušavao natjerati Mapnik da mi i to iscrta ali bezuspješno.
> Tražim logiku u njihovom xml stilu ali bezuspješno. Čak sam i mijenjao boje
> [...]

Pozdrav,

koliko mi je poznato mapnik 2.3 (koji još nije izašao) bi trebao imati ugrađenu
podršku za CartoCSS. No do tada je potrebno naštrikati XML :)

Ili ići preko Tilemilla... pa exportati u mapnik XML, no za bilo kakvo
stiliziranje je potrebno poznavati strukturu podataka u bazi.

Dražen

P.S.: bilo bi dobro da se prijaviš na mailing listu, a ne da moram svaki put
'odobravati' poruku koju nije poslao član...