Na stranici http://learnosm.org/hr/ definitivno piše "održavana od rastuće", dakle to je malo ž kako i treba biti.
No zaista izgleda krupno, kao da je Ž.

Problem je u fontovima definiranim u stilu stranice. Naime, zadano je da pretraživač treba redom pokušati redom ove fontove: 'Source Sans Pro','OpenSansRegular','Helvetica Neue',Helvetica,Verdana,Arial,sans-serif;.

Pretraživač koristi prvi font koji može naći na popisu. A u praksi nemaju svi fontovi sve znakove, pa se dešava da neka slova budu napisana jednim fontom, a neka slova drugim, zamjenskim, i stoga izgledaju drugačije. I zaista se kod mene većima čine i č, ć, đ, ž (nisam dalje tražio), nije ž jedino.

E sad, Source Sans Pro bi trebao imati sve potrebne znakove, sva hrvatska slova, koliko sam uspio pročitati, ali izgleda da nema.

Darko