Dana 26. travnja 2014. u 22:45 hbogner <hbog...@gmail.com> je napisao/la:

> Ta je slična kao ona na Petrovoj Gori, ako ček ne i gora. Obej sam prošao
> autom, jednom i nikad više. Ceste sam napravio da su secondary do gdje
> dolazi asfalt a poslje track, jer su katastrofa i za traktore.
>
> Ne, ne i ne secondary jer bi to značilo da je cesta za automobile, to je
> za traktore, konje i slične stvari. Osobno vidio i katastrofa, vjeruj mi.

Ne trebam ti vjerovati, Googlov auto je tamo prošao, vidi se kakva je
površina. Evo jedan gadan
primjer<https://maps.google.hr/?ll=45.40062,15.846405&spn=0.036883,0.066862&t=m&z=14&layer=c&cbll=45.400692,15.829694&panoid=b4X8Q5uQyLVqfsyVy_Vw_w&cbp=12,92.18,,0,5.51>.
Ali sam i dalje za to da se ucrta kao secondary, surface=compacted, i
smoothness=bad. Znam da smo rekli da neprohodne ceste ucrtavamo kao track,
ali ovo nije takav slučaj. Track je prometnica kojoj je zabranjen pristup
osobnim automobilima, a dopušten traktorima za njive ili šumske putove. Ovo
očito nije točno za naš primjer, mislim prošao je Googlov auto. Tamo gdje
se track može staviti umjesto secondary su prometnice koje očito nisu
završene, i koriste ih samo traktori.

Moramo polako prestati koristiti track kao opis stanja ceste, i prebaciti
se na surface i smoothness. Ti tagovi se sada renderiraju na layeru
Humanitarne karte, i pokazuju stanje ceste drukčijim bojama i šrafurom.

Kod rutanja će se ti tagovi uzeti u obzir (barem kod OSRM <http://osrm.at/>-a,
a vjerujem i drugih) i vodit će drugim cestama. Problem je što kad crtamo
track, onda uopće neće rutati, dakle izgledat će kao da nema nikakvog
pristupa do tih područja. Drugim rječima, ako će netko sa terencem htjeti
rutati do tih područja, morat će koristiti Google Maps.

Svejedno, ja neću više trackove pretvarati u secondary ili druge tipove
cesta dok se svi ne dogovorimo.