Pozdrav,

već dugo vremena pratim talk-hr, ali nikako da se uključim u nešto, a
konačno se u mom planinarskom društvu malo pokrenula priča o korištenju
OSMa pa smo nedavno imali u sklopu jednog orjentacijskog seminara i kratki
doticaj o OSMu.

Sada smo pokrenuli priču o organiziranju kratkog tečaja korištenja OSMa.
Ako bude dovoljno zainteresiranosti nakon toga bi napravili i neki
napredniji tečaj o tome kako kontribuirati u OSM i sl.

Prije sam pronašao nešto promotivnog OSM materijala pa sam to podijelio po
društvu pa me zanima imate li još nešto što bi mi pomoglo u organiziranju
ovakvog tečaja/seminara? Bilo kakve ideje su dobro došle.

Btw pričao sam i s nekima iz HPSa (krovni planinarski savez u RH) da li su
imali kakvih kontakata s OSMom, ali nisam baš primjetio da su kvalitetno
upućeni. Na njihovom webu ima dosta službenih informacija o koordinatama pl
domova, kuća pa i planinarskih puteva i staza. Je li netko njih
kontaktirao? Rekli su mi da bi mi mogli dati pristup u njihove podatke koje
valjda ne treba crawlati s weba.

--
Petar Weigand