Slažem se sa skraćivanjem naziva. Već sam na nekoliko mjesta vidio 'ul.' i ispravio ih, ali još postoje ulice koje nemaju 'Ulica' u nazivu. Što se tiče višejezičnih imena ulica, vidio sam da su u Istri pisali u tag name 'Ulica Vladimira Nazora - Via Vladimir Nazor'. To sam rastavio tako što sam naziv na talijanskom stavio u tag name:it. Sviđa mi se ideja s tagom short_name i mislim da bi mogli izglasati neka osnovna pravila. Proučio sam raspravu od prije par godina pa ću za početak predložiti par stvari. Ako imate još kakve ideje ili slučajeve slobodno dodajte.

Primjer 1.
name: Puni naziv na hrvatskom (npr. Ulica fra Andrije Kačića Miošića)
short_name: Skraćeni naziv (npr. Kačićeva ulica)

Primjer 2.
name: Puni naziv na hrvatskom (npr. Trg žrtava fašizma)
alt_name: Naziv koji se jako razlikuje od punog naziva, a odnosi se na istu lokaciju (npr. Džamija)

Primjer 3.
name: Puni naziv na hrvatskom (npr. Ulica Vladimira Nazora)
name:it: Puni naziv na talijanskom (npr. Via Vladimir Nazor)

Znam da je sve ovo više manje očito i već u upotrebi, ali ako ćemo preći na short_name da se odmah dogovorimo koje ulice s alt_name tagom ćemo ispravljati.