Što se mene tiče, mislio sam samo na ovu konkretnu srijedu/petak. Za ostale ne mogu ništa reći - u Austriji sam i povremeno dolazim u Zagreb, obično vikendom (no ne redovito, tako da ne bi imalo smisla samo zbog mene mijenjati pravilo).

Usput, po uzoru na OSM u Grazu, pred jedno godinu i pol dana sam u "mom" malom provincijskom gradiću inicirao redovne kvartalne OSM-sastanke ("OSM-Stammtisch"), koji su relativno dobro posjećeni i nekako su se u međuvremenu ustalili. Za one koji eventualno malo kuže njemački, a zanima ih, ovdje više: https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Leoben/Stammtisch

Pozdrav,
Borut (Borut@OSM)

On 2017-06-06 20:30, hbogner wrote:
Opcenito nepaše srijeda ili samo ova srijeda?

Podsjetnik ostalima za sutra.

Pozdrav, Hrvoje

On 05/31/2017 09:16 PM, Borut Maricic wrote:
Kad bi bio petak 09.06., eventualno bih stigao doći i ja -
pretežno nisam u Zagrebu. (Stvarno nije od nekog značaja,
ali eto, da ipak napišem.)

2017-05-30 11:30:13 hbogner (hbogner+n...@gmail.com):

U srijedu 07.06.2017. u 18:00, pivnica Zlatni Medo, Savska cesta 56.
Nalazimo se na druženju uz pivo,vino,čaj, kavu ili napitak po želji.