Pozdrav,

nedavno se pričalo o novim podacima tipa imenima ulica u Rijeci, podaci sa
https://data.gov.hr/ i slično. Očito je da moramo početi sa velikim
importima.

Ali to treba napraviti pametno. Moramo pratiti što se događa sa podacima
koje smo importali, briše li ih netko, jesu li još svi tu i slično. Jednom
sam napravio programčić OSM-Garden koji bi to mogao pratiti, ali to je
zamrlo. Poslije sam našao da Francuzi to rade sa alatom Osmosis, i mislim
da bi i mi trebali iskoristiti taj alat [1].

Uglavnom, ako sam dobro shvatio sa svojim nikakvim poznavanjem Pythona, u
tom kodu u direktoriju "analysers" [2] imamo logiku koja objašnjava kako se
koji set podataka analizira i uspoređuje sa OSM bazom. Pored njega imamo
direktorij "merge_data" [3] u kojem se nalaze zipane .csv datoteke sa
sirovim podacima koje se analizira i uspoređuje sa trenutnim stanjem u bazi.

Dakle, meni se čini da je osmose ono što moramo proučiti i staviti na neki
server. Ja ću se pokušati malo poigrati i instalirati docker image, i
vidjeti što mogu napraviti.

[1] - https://github.com/osm-fr/osmose-backend/
[2] - https://github.com/osm-fr/osmose-backend/tree/master/analysers
[3] - https://github.com/osm-fr/osmose-backend/tree/master/merge_data