čet, 14. stu 2019. u 11:03 Ivan Habunek <i...@habunek.com> napisao je:

> Nažalost za svaku stanicu imaju samo jednu lokaciju, čak i kad su pozicije
> stajališta u raznim smjerovima dosta udaljenje.

Imaš pravo. Zato Google Maps ima na svojoj karti samo po jednu stanicu za
svaku od ovih. Pitanje je ima li smisla sada upisivati brojeve ako će se to
popraviti u nekom trenutku, onda ćemo morati sve opet upisati. A trenutno
nemamo nikakvu korist od toga.

Razmišljam da li bi se ovo dalo nekako automatizirati.

Za automatizaciju postoji:

https://github.com/CUTR-at-USF/gtfs-osm-sync

Java projekt koji se može bildati u mavenu. Koliko sam pročitao, može
napraviti report, i čak može automatski raditi changesetove. Što očito ne
želimo jer je ZET-ov GTFS traljav. Ali report bi mogao biti koristan.

> Da li onda ima smisla stavljati i operator=ZET na stajališta?

Moguće, ali vidim da se u vezi toga spominje agency_id, ali i da to radi
probleme jer jedno stajalište može koristiti više agencija. Po meni bi
operator na stajalištu značilo tko popravlja tu stanicu kada se pokvari. A
za to nisam siguran, je li to ZET ili Grad Zagreb.

> Pretraživanjem weba sam naletio na GTFS podatke za HŽ, ne znam jeste li to
> već koristili:
> https://data.gov.hr/dataset/vozni-red-h-putni-kog-prijevoza-u-gtfs-obliku

Ovaj GTFS isto nije baš detaljan, Zagrebački glavni kolodvor je jedna
točka, ništa o peronima i kolosijecima.

BTW Janko, vidio sam da ucrtavaš i popravljaš autobusne linije, da li bi
> mogao upisati što ucrtaš ovdje:
>
> https://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Croatia/Javni_prijevoz#Zagreb
>
> Tako se možemo lakše koordinirati.

Može.