Pozdrav,

počeo sam se baviti klasifikacijom i označavanjem cesta koje su uslijed
dokumenta "Odluka o cestama na području velikih gradova koje prestaju biti
razvrstane u javne ceste" 2012. godine prestale biti županijske i lokalne.
Vjerojatno ćemo morati tom problemu pristupati grad po grad, jer će svaki
grad na malo drugačiji način pristupiti klasifikaciji svojih ulica.
Izmjenio sam naš wiki o cestama kako bi se vidjelo što treba napraviti:

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Croatia/Ceste#Ozna.C4.8Davanje_cesta_na_podru.C4.8Dju_velikih_gradova

U Puli su dosta organizirano klasificirali ulice, te su ih podijelili na
glavne, sabirne, i ostale. Može se vidjeti ovdje:

https://www.pula.hr/site_media/media/uploads/content/images/2019/12/04/07-izmjena-odluke-o-nerazvrstanim-cestama.pdf

Pošto nije baš jasno iz dokumenta kako su te ulice složene, ucrtao sam
glavne ulice, i izgleda da se njihova klasifikacija može preslikati na našu
klasifikaciju highway=secondary;tertiary;unclassified. Dakle, glavne ulice
(GU) bi postale secondary, sabirne ulice (SU) bi postale tertiary, i ostale
ulice (OU) bi postale unclassified. Overpass upitom možemo vidjeti kako su
poredane glavne ulice kojima sam upisao ref=* tag:

https://overpass-turbo.eu/s/1bbD

Davao sam im ref=* tag isti kako su oni označavali ulice, dakle "GU 419",
"SU 082" i "OU 033".

Počeo sam stavljati i SU ref-ove, i čini se da i oni stvaraju mrežu
prikladnu za naše tagove. Jel se slažete da ih tako krenemo tagirati?

Janko