English version after:

Bonjou tout moun!
                Mwen sezi anpil poum wè kijan nouvo COSMHA ap devlope. Avèk
anpil sajès mwen te mande Komite aktyèl la yon reyinyon jodia a 9h nan
Haiti Communitere men li gentan 11h30 (sa fè deja 2h30 minit depi map
tann). Mwen vle fè nou konnen ke pa gen anyen ki fèt pèsonèl, tout sa ki
fèt ak lide pèsonèl plis sujè detwi ke konstwi. Yon lòt fwa anko mwen vle
fè nou sonje ke ansyen komite a te gen menm reyaksyon sa yo e nou tout te
leve kont li. Atansyon pou baton ki te bat chen nwa pa vire kont chen
blan...

Greetings everyone!
              I am astonished to see how the new COSMHA is developing. With
wisdom I asked the current Committee meeting today at 9h in Haiti
Communitere but already 11h30 (2:30 minutes since I expected.) I remind you
that nothing makes personal way, everything is done personally is subject
to failure, everything we do with a personal idea is about to destroy than
to build.Once again I remind you that the former committee had this same
reaction and you were all against. Warning! to staff that beat black dog by
turning against white dog ...

--
*ALCE Samuel Paul*