As irgi pritariu minciai, kad zymeti restaurant. nors is principo cia geriau
tiktu fast-food. Maistas juk yra jau paruostas.
Svarbiausia nezymeti cafe;) Cia tai jau tikrai klaidinantis dalykas.

Siaip osm akivaizdziai truksta maisto key'u. Daznai neatsizvelgiama i
Vidurio ir Rytu Europos situacija. Nors toks valgyklos paplites ne tik cia.
Pavyzdziui, Turkijoje daug valgymo vietu yra musu valgyklu analogas ir t.t.

Gal darom su kaimynais kazkoki bendra osm rakto pasiulyma su aprasymu?
Pavyzdziui,  butu galima prideti rakta canteen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Canteen_%28place%29