> - dieną pradedantys nuo keepright mikliai proofreadins (nežinau, kaip
> lietuviškai) savo kiemą;
> - kas pamatys tokį operatorių ant žemėlapio, tai jau žinos, kad gali
> tekti paklaidžioti

  Tikriausiai taip. Tik aš nenoriu užsiimti nei susirašinėjimu su banku,
nei importavimu. Флаг вам в руки ;)

> kaip „fanui pakeliui šauna idėja patikslinti“, nežinant, kad
> kažkas yra ne taip jo pakeliui, tai aš visiškai neįsivaizduoju.

  Jo, daug rankinio darbo. Pas mane tai gausis savaime, nes šį sąrašą
nuolat turėsiu telefone su OziExplorer (iki tol turėjau kažkokius
baisiai pasenusius duomenis, išluptus iš "Lietuva TOPO"). Kol tikslas
tebėra aktualus -- prieš neskubią kelionę į kitą miesto galą galima
tiesiog apsižiūrėti, ar pakeliui nebus nepatikrintų.

--
  saimhe