Labas

2010 m. liepos 2 d. 13:01, Mykolas Okulič-Kazarinas rašė:
> Ketinu atnaujinti savo telefoną.
> Svarstau įsigyti Nokia C5 (integruotas GPS), tačiau čia nekokie
> atsiliepimai apie Nokijas:
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/GPS_Reviews

  Kolega į Nokia yra įsidiegęs Mobile Trail Explorer.

  Pagal jo gautus trace'us labai smagiai braižau keliukus (jis man
pasakoja, kur kas, o aš JOSM'e žymiu). Jo gauti pėdsakai nepasakyčiau,
kad labai skirtųsi nuo sakykim mano prieš tai su Garmin Colorado gautų
pėdsakų. Taip kad nemanau, kad viskas taip jau blogai su tom Nokiom.

  Šitas MTE įrašydamas trace, panašu, net įrašo koordinačių paklaidą,
tai JOSM'e matosi, aplink kiekvieną tašką toks apskritimas - paklaidos
vizualizacija. Kai tik įvažiuoja į mišką - iš karto paklaidos
„burbulai“ auga :-D

P.S. Jei gatvės nedidelės - gali praeiti jas su GPS'u kelis kartus,
gal net praėjus kažkiek laiko po pirmo pasivaikščiojimo/pasivažinėjimo
(kai jau horizonte turėsi kitus palydovus kitose vietose esančius).

--
Tomas Straupis