On 2010.07.08 11:50, Paulius Zaleckas wrote:
> Paskaitinėjau ir aš tą įstatymą... ir mane labai sudomino:
>
> IX SKYRIUS
> KARTOGRAFINĖS IR GEODEZINĖS MEDŽIAGOS AUTORIŲ TEISIŲ APSAUGA IR
> KARTOGRAFINĖS IR GEODEZINĖS MEDŽIAGOS NAUDOJIMO TVARKA
>
> 27 straipsnis. Kartografinės medžiagos autorių teisių apsauga
>
> 1. Atliekant valstybinius geodezijos ir kartografijos darbus sukurtos
> geodezinės ir kartografinės veiklos produkcijos (geodezinių tinklų,
> žemėlapių, erdvinių duomenų rinkinių, aerofotografinių nuotraukų ir
> kitų) autoriaus išimtines turtines teises turi Lietuvos Respublika.
> [...]

Aš ne teisininkas. Bet šioje vietoje bijau, jog įstatymas _tiesiogiai_
nedraudžia prie dykai duodamų duomenų pridėti reikalavimą, kad jie (iš
jų išvestiniai) nebus naudojami komerciniams tikslams. Kas ko gero
padarytų juos nepanaudojamus OSM tikslams. :-// Todėl belieka tikėtis,
kad ruošiantys poįstatyminius aktus bus geranoriški ir tokių apribojimų
nepridės.

--
Aidas Kasparas