Aš čia nusiteikęs optimistiškai.
ATGT įstatymo 5 straipsnis. Autorių teisės nesaugomi objektai
Autorių teisių objektais nelaikomi:
<...>
2) teisės aktai, oficialūs administracinio, teisinio ar norminio
pobūdžio dokumentai (sprendimai, nuosprendžiai, nuostatai, normos,
teritorijų planavimo ir kiti oficialūs dokumentai), taip pat jų
oficialūs vertimai;
<...>
4) oficialiai įregistruoti teisės aktų projektai;
<...>
Utenos rajono savivaldybės juristai man telefonu paaiškino, kad jei mes
pažymėtų duomenų šaltiniu nurodysime, tarkime, savivaldybės nutarimo
priedą, jokių įstatymų nepažeisime.
Todėl drąsiai naudojuosi bendraisiais planais, o source rašau "Utenos
rajono teritorijos bendrasis planas" ir pan.

Tuos planus gali gauti bet kas. Utenos vyr. architektas bandė pasikelti
prieš mane ir prašė raštiško prašymo geresnės raiškos planui gauti,
tačiau juridinis skyrius kartu su inforcinių technologijų ir
komunikacijos skyriumi buvo nieko prieš pasidalinti :)

Tiesa, dar savivaldybės turi sprendimus dėl rajonų viešųjų kelių tinklo
schemos. Pvz, čia įmečiau Utenos:
http://labs.metacarta.com/rectifier/rectify/4611
Manyčiau, nepažymėtus kelius būtų galima sužymėti, o gavus gpx,
sutikslinti. Vistiek su "lock on road" rodys, kad važiuojam keliu, net
jei koordinatės ir netikslios.