Labas

> o kaip atpažinti vienas kitą? aš pats nesu nei vieno gyvai matęs...
  Chrm. Savo sėdėjimo vietoje pažymėsiu POI amenity=mapper :)

  O šiaip mano apyilgiai šviesūs plaukai (turėtų būti retas dalykas
Bermuduose). Ta proga užsidėsiu Pietų Afrikos kriketo marškinėlius
(irgi retas dalykas:). Jei Bermudai nepasišiukšlins - gersiu tamsų
Varniukų alų. Tai gal šitų požymių užteks.

  Labai tikiuosi, kad sėdėsim lauke. Meteo.lt per paskutines dvi
dienas jau du kartus pakeitė nuomonę, ar 18-20 val. lis ar nelis...
Paskutinė versija - nelis.

P.S. Kas norite - į asmeninį paštą galiu atsiųsti savo tel. nr.

--
Tomas Straupis