2011-08-22 Frank'as Wurft rašė:
> kaip as suprantu, bendri (pesciuju-dviratininku arba dviraciu juostos
> kelyje) takai nebutu matomi bendrame zemelapyje (mapnik, osmarender),
> bet opencyclemap'e.

  Errr... Kiek žinau, tai dviračių/pėsčiųjų juostų/takų, kurie yra
kitų kelių dalis nevaizduoja nei vienas iš aukščiau paminėtų
sluoksnių.

> O visas detales viename zemelapyje pavaizduoti lydi prie zemelapio
> perkrovimo...

  Na šio Lietuvos žemėlapio „vizija“ yra „turistinis žemėlapis“. Tai
bent jau man atrodo, kad jame tiktų dviračių/pėsčiųjų juostos/greta
esantys takai.

  Beje, pastebėjimas: perkrovimas atsiranda tada, kai tie keliuose
esantys dviračių/pėsčiųjų takai ar juostos nesirenderina ir žmonės,
norėdami juos matyti žemėlapyje, pradeda dėlioti papildomus vektorius
dviračiams, dar papildomus pėstiesiems ir t.t.
  Tada ne tik kad žemėlapis būna perkrautas (o ir matosi tie takai ne
visada, nes juos kai kuriuose zoom lygiuose uždengia automobilių
keliai), bet dar ir pačioje db gerokas bardakėlis gaunasi.
  Taigi čia aš sutikčiau su OSM wikyje parašytu dalyku: mažame
miestelyje/kaimyelyje žymėti šaligatvį/dvirtakį atskiru vektoriumi -
gerai, dideliame mieste - ne.

--
Tomas Straupis