Kiek suprantu, wikipedijos licenzija tokia kaip geonames. Citata:

> Tekstas pateikiamas pagal Creative Commons Attribution/Share-Alike
> Licenciją; gali būti taikomos papildomos sąlygos. Detaliau – Terms of
> Use

Tačiau negerai tai, kad tai būtų ne pirminis šaltinis ir kad reikėtų iki
10000 kartų atidaryti web puslapį ir surinkti reikiamus duomenis.
Mano supratimu poreikis yra tiek didelis, kad verta būtų tą daryti.
Nepiktnaudžiaujant apkrova.

Būtų geriau pateikti oficialų prašymą įstaigai - pirminių duomenų
turėtojai ir panaudoti duomenis.
Dar geriau būtų gauti nuolatinį priėjimą prie duombazės ir nuolat sekti
pasikeitimus. Juk yra ką pasiūlyti mainais.