Dar vienas pasamprotavimas daugiafunkcinių objektų tema.

Imam tą patį „kryžių kalno“ ir „Jurgaičių piliakalnio“ pavyzdį.

Turim duomenis db. Tada duomenis norime naudoti. Pvz. norime parodyti
POI. Jei noriu žiūrėti, kokie Lietuvoje yra piliakalniai, tai man turi
rodyti šį objektą ir rodyti jo pavadinimą „Jurgaičių piliakalnis“
(tokio piliakalnio „Kryžių kalnas“ nėra, juolab, kad piliakalnių
laikais „kryžiai“ buvo neigiamas dalykas). Jei noriu žiūrėti
religinius objektus, tai toje vietoje man turi rodyti „Kryžių kalnas“
(nes piligrimai ten lanko „kryžius“, o ne „Jurgaičių piliakalnį“).
Taigi turim problemą su „name“ žyma... Nes vienu atveju pavadinimas
vienoks, kitu atveju - kitoks...

Toks samprotavimas irgi vestų prie kelių taškų sprendimo.

P.S. Ten, kur tas pats piliakalnis turi kelis pavadinimus, sprendžiama
name_alt būdu, bet konkrečiu kryžiaus kalno atveju toks sprendimas
netinka, nes objektas turi dvi labai skirtingas paskirtis: religinę ir
mokslinę-istorinę.

http://www.piliakalniai.lt/piliakalnis.php?piliakalnis_id=512
http://lt.wikipedia.org/wiki/Kryžių_kalnas

--