Lietuvoj yra daug ko ko neturėtu būti. Ir žmonės tuo sėkmingai
naudojasi. Man tuo OSM ir patinka, kad čia galima parodyti taip kaip
yra, o ne kaip kažkas išsivaizduoja.

Iki bėgių yra su džipu pravažiuojamas keliukas = track. Per bėgius
galima pereiti = path + crossing (description=Illegal, dagerous,...)

Žinant galima daugiau atributų pridėti...

2012 m. balandis 16 d. 00:09, Dirbam Osm <dirbam....@gmail.com> rašė:
> Sveiki,
> konkrečiai šiuo atveju iš vis nieko ten nežymėčiau. Tai yra nelegalus ir
> labai pavojingas perėjimas. Vietinių gyventojų ištryptas. Aišku ir su
> dviračiu galima perlipti:) Ateityje Lietuvos geležinkeliai planuoja iš vis
> tvoromis bėgius užtverti.

Darius Žitkevičius

Būti turtingiausiu žmogumi kapinėse man visiškai nerūpi. Vakare einant
miegoti pasakyti sau, kad padariau kažką nuostabaus - štai kas man
svarbu. (S. Jobs)