> Tikrai smagu, kad yra kas prie to dirba. Kas nugalės - ar pasyvumas (visi
> pažiūrės ir pamatys, kad žemėlapiai prasti, netikslūs, trūksta to, ano - nes
> mažai kas prisidėjo), ar užsispyrimas (su laiku žemėlapiai pasiek gerą lygį,
> pamatys kiti, sakys, kad kokie geri maps'ai, ir dar nemokami, ir pradės daug
> kas naudoti ir kartu prisidėti prie kūrimo). Pamatysim.

  Didžiausia problema šitoje vietoje yra žmogiškųjų pajėgumų trūkumas.
  Vien bandymais realiomis sąlygomis be legiono bandytojų daug klaidų
nerasi (tai ir nepataisysi).

  Vienintelė išeitis dabartinėje situacijoje (mano asmenine nuomone) -
automatiniai testavimo įrankiai. Tiek keepright, tiek puiki Aido prieš
metus siūlyta ir dabar padaryta sistema, kuri patikrina maršrutizavimą
tarp kelių didžiųjų miestų ir panikuoja, jei atstumas stipriai
pasikeičia (arba apskritai neįmanoma nuvažiuoti).

  Beje, jei kas nors turite idėjų, kokius dar *automatinius* testus
būtų galima sukurti, būtų gražu jas išgirsti.

--
Tomas Straupis