2012/7/9 Aidas Kasparas <a.kaspa...@gmc.lt>:

> Iš wikio pastudijavimo man susidarė įspūdis, kad miško kvartalų
> žymėjimas nėra išvystytas. Taigi, jei esi miškininkas profesionalas,
> bijau, kad gausi pramyninėti naujus takus. Deja, tai greičiausiai reikš,
> kad visiškai standartinėmis priemonėmis ir paslaugomis pasinaudoti
> nepavyks, o teks kažką adaptuoti. Manau, kad kolektyvas kažkiek galės
> padėti tame, bet reikėtų, kad papasakotum, kokio tikslo sieki.

Neesu miškininkas profesionalas. Jeigu toks būčiau, norėčiau suvesti
informaciją, vienareikšmiškai identifikuojančią mišką, su tik
popieriuje egzistuojančiais unikaliais miško plotų numeriais (plačiau
http://www.amvmt.lt/Misku_kadastras/Bendra_informacija.aspx?&MID=0&AMID=408
)

Tikslas paprastas - įvesti kvartalų numerius (jie unikalūs tik vieno
miško ribose), nes šiuos numerius, kaip ir teisingai pastebėjai
žemiau, galima rasti miške ant stulpelių. Tai padėtų lengviau
susiorentuoti žemėlapį turinčiam žmogui - radęs stulpelį tikslai
žinotų, kuriame miško taške yra.

> Kas man nepatiko pasiūlytame žymėjime, kad gaunasi baisiai daug plotelių
> su tuo pačiu pavadinimu. Alternatyva būtų žymėti visą mišką su name:
> Pavėsgirė, o viduje kvartalus su ref: 199. Aišku, tas reikštų, kad mes
> turim mišką miške ir mane užmėtys akmenais dėl didžiausios OSM nuodėmės
> -- taginimo dėl renderinimo, bet... kažkokio kitokio standartinio kelio
> objektų agregacijai aš neradau :-//. Bet kuriuo atveju, reikia palaukti
> kitų nuomonių, ar taip daryti būtų blogai, ar labai labai blogai.

Dėl to, kad gaunasi daug plotelių su tuo pačiu pavadinimu, ir padariau
tik mažą plotelį bendruomenės vertinimui.
Gal geriau visai nerašyti pavadinimo, o surasti tinkamus kitus laukus.

Negerai daryti mišką miške. http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cutline
paaiškinama, kad didelių plotų skaldymas į mažesnius palengvina
skaičiavimus dėl mažesnio sudėtingumo objektų.

> Dar mačiau numirusį pasiūlymą tag'ui section ir nedokumentuotą
> boundary:forest (su keliais šimtais žymėjimų). Gal galima būtų vystyti
> tuos, bet tada reikės generuoti savo kaladėles žemėlapių rodymui. Tačiau
> tada galima pasidaryti visiškai taip, kaip pats nori.

Savo kaladėlių gamyba rodymui man kol kas kaip kosmosas. Artimiausiu
metu neplanuoju naudoti nestandartinių priemonių.

> Jei aš gerai prisimenu, ką kažkada viena ausimi girdėjau, tai tie
> stulpeliai statomi pagal kažkokią griežtą sistemą ir tampriai susiję su
> kvartalų numeriais. Tai, jei pavyktų parodyti kvartalus, ar bebūtų
> prasmė dar atskirai žymėti stulpelius? Ar yra interesas būtinai nurodyti
> konkrečią vietą (metro tikslumu), kur tas stulpelis patrauktas, pridėti
> dar kažkokią papildomą info prie stulpelio?

Sutinku - tai būtų perteklinė informacija. Nepiešiam stulpelių :)

--
Gintaras Kasiulionis