2012 m. rugpjūtis 13 d. 20:43, Darius Žitkevičius rašė:
> Jokios licencijos nepridėta kaip visada. Reikėtu domėtis kokios
> sąlygos. Lietuviams neįprasta laisvai pateikti duomenis.

  Man susidarė įspūdis, kad problema ne tame, kad tuos duomenis kažkas
stipriai „spaustų“. Bėda tame, kad surašant naudojimosi teises net
nebuvo pagalvota apie tokį variantą kaip OSM (ar analogą), kas
logiška, tuo metu jokio panašaus projekto nebuvo. T.y. buvo svarstomi
tik variantai „fizinis asmuo naudoja sau“ ir „komercinė kompanija
kuria produktą ir jį parduoda už pinigus“.

--
Tomas Straupis