Parašiau visai mažiau turėdamas mintyje, o diskusija užsivedė giliau :)
Aš pirmiausiai turėjau mintyse, kad, pažiūrėjus panašu, kad vedamiems
objektams (POI, kaip degalinės, vaistinės, parduotuvės) tiesiog dažnai yra
negalvojama, kad būtų gerai ir adresą įvesti. Sprendžiu pagal tai, kad
tikrai daug objektų yra be adresų. Kai yra noras bei žinai, kad taip yra
naudinga, ir informacijos gali rasti.
Jei negali gauti legaliai adreso informacijos, tai tiek to. Visgi dažnai ir
pats pamatai, kur buvai (namo numeris), tas pats paminėtas čekis. Taip pat
įmonės turi savo interneto puslapius ir kontaktines informacijas. Lankytis
jų puslapiuose ir sužinoti jų kontaktus tikrai nėra nelegalu. O kai sužinai
ir turi tai savo galvoje, savo patirtį (tai jau yra tavo patirtis, nes ji
yra tavo galvoje) gali įkelti į osm.
Beje, tikrai galima kokių degalinių tinklų ir pan užklausti, ar sutinkate,
kad aš Jūsų turimus duomenis apie Jus (adresus, gps koordinates,
pavadinimus) sukelsiu nemokamai į žemėlapius? Kaži ar kas prieštarautų :)
Tik aišku, viskam reikia laiko....

Ričardas