Sveiki

Likęs šis bankas ir jo bankomatai "bado akis". Sugalvojau juos trinti, bet
toks klausimas kilo. Snoro nameliai (snoriukai) tampa lietuvos pašto
paypost. Teoriškai būtų galima likusia snoro informacija pasinaudoti
įvedant tuos naujus paypost objektus.
Visgi dėl tos info panaudojimo aš esu skeptiškas, nes:
1. ne visi atm buvo "nameliai". Kur nameliai, kur ne, reikia kiekvienu
atveju išsiaiškinti, pagal bing ortofoto arba dar kažką - problematiška.
2. Ne visi "nameliai" taps naujais paypost, o ir tie, kurie taps, dar
neaišku, kada.
Tad jei kas mano, kad palikti tą info vertinga, ištrinčiau amenity=bank,atm
i kitą info, palikti tik adresą ir kokią sutartą note žymą, kad lengvai
būtų galima juos rasti ir nufiltruoti.
Jei niekas neprieštarauja ir nenori užsiimti paypost įvedimu, tai aš trinu
Snorą. Tegul bankrotas įvyksta iki galo :)

Ričardas