> dar pridėjus ir motorway_link be oneway žymos šiai dienai turim tik 93
> atvejus. Ar tikrai tokio didelio mąsto problema?

  Šiuo metu neturiu priėjimo prie db. Aš tikrinau/skaičiavau highway
like '%_link'. Yra ir secondary_link, gal net ir tertiary_link ir pan.

> Aš pats tokios žymos nedėjau atvejams, kai kelias naudojamas abejoms
> kryptims. Tikriausiai ir kiti taip pat.

  Čia ir gaunasi klaida. Jei pažymėta motorway_link BE oneway=no -
toks kelias maršrutizavimo variklių interpretuojamas kaip vienpusis.
Taigi iš principo oneway galima būtų nedėti, jei kelias yra vienpusis
(ir yra _link kelių, kuriuose oneway=yes žyma neuždėta būtent dėl
šitos priežasties).

  Ir būtent todėl, kad tokia _link interpretacija nėra akivaizdi,
siūlau visada dėti oneway žymą. Neliks vietos skirtingoms
interpretacijoms.

--
Tomas