2013 m. balandis 9 d. 18:32, Tomas Straupis <tomasstrau...@gmail.com> rašė:
> Na ką gi, dalyvių pakankamai. Galime pradėti planuoti detales.

Kaip suprantu pirma ir antra dalys bus šį ketvirtadienį nuo 19:00?

> Mantai, pasidalink patirtimi, kur būtų tinkama vieta hackatonui?
> Ir iš praktikos, užtenka tik skreitinukų ir wifi, ar reikia whiteboardo ar
> pan.?

Anksčiau gera vieta buvo Hackerspace, kuris užsidarė. Dar esu rengęs
savo darbo posėdžių kambaryje, tačiau ten jau nedirbu. Galima tartis
su HUB Vilnius, bet gali būti kad tartis dėl vietos ketvirtadienio
vakarui jau per vėlu.

Daugiau pasiūlymų dėl vietos neturiu.

Iš praktikos užtenka tik wifi ir skreitinukų, tačiau jei yra lenta,
tai atsiranda kas panaudoja ir ją.

--
                 Mantas aka sirex