2013/5/7 Tomas Straupis <tomasstrau...@gmail.com>

>   Su JOSM viskas kaip ir gerai, automatiškai siūlo ORT10LT, jei
> redaguojamame plote jis yra. Ar dar kažko trūksta?

Kogero viskas gerai ten, aš tiesiog nebuvau visiškai tikras, nes rankiniu
būdu buvau įsidėjes ORT10LT, o poto mačiau, kad lyg ir jau automatiškai
siūlo.

>   Su Potlatch manau bėda tame, kad jo funkcionalumas labai skystas,
> gadina Potlatch OSM'o duomenis (kiekvieną savaitę atsiranda potlačiu
> sugadintų ryšių, jau nekalbant apie jo paliktus žymėjimo trūkumus -
> vektorių susikirtimai, persidengiantys plotai ir t.t. ir pan.). Taigi
> dėl to jo nenaudoja tie, kas galėtų „prižiūrėti“ ORT10LT naudojimą
> Potlatch...

Na senbuviai žino, kad reik naudoti ORT10LT ir dažniau naudoja JOSM.
Bet naujokai vistiek pradės ir bent kurį laiką naudos Potlatch. Vat jiems
ir reik kažkaip palengvinti ORT10LT pasirinkimą.

>   Kiek aš žinau, šitos ortofoto ribos nenaudojamos Potlatche (ir
> niekada nebuvo naudojamos). Jų vienintelis panaudojimas - pasikelti
> objektų info ir kažką naudingo sugebėti juose įžiūrėti (aš taip
> niekada ir nesupratau, kokia iš jų nauda).

Nenaudoja. Čia tik mano pamastymas kaip galėtu būti...