aš mokytojauju ir šiemet moksleiviams yra paleistas bepiločių orlaivių
konkursas,
kurie su autopilotu (ardupilot) irgi gali skraidyt apie pusvalandį ir
fotkint. (įrangos kaina ~1500Lt).
https://docs.google.com/file/d/1HY0UYgTcj0O3JwEOOSb6oEDGirFRDW-2l4w1IeDUGJlmmydOlsQsIb-_BtqX/edit?usp=sharing

kamera berods šita
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__17200__HD_Wing_Camera_1280x720p_30fps_5MP_CMOS.html
http://www.space-lt.eu/cs_bpo_taisykles.htm

BPO koordinuoja Domantas Bručas iš VGTU
mano keli dalyvauja -- liepos 12-14d bus baigiamasis renginys (dabar kaip
tik aiškinasi, kaip su kamera tvarkytis) -- po konkurso žadėjo aparatą
palikti dalyvavusiems :)
vienžo, jei netyčia būtų kažkokių norų, galima pabendraut.

2013/6/6 Tomas Straupis <tomasstrau...@gmail.com>

> http://www.droneadventures.org/2013/05/29/haiti/
>
> Šituos įrenginius hnit-baltic pristatinėjo ir kartografijos
> konferencijoje. Daugmaž pusės botanikos sodo teritoriją jie gali
> autonomiškai apdoroti per 4h. Gauname 2-3cm/px ortofoto su 3D
> išdėliojimu. Įrenginio kaina 18-20 KEUR.
>
> Linksmas veikimas. Kompe programoje nubrėži stačiakampį, rodantį
> plotą, kurį nori fotografuoti. Plius parametrai, kaip tikslai, kiek
> kartų perdengti ir t.t. ir pan. Tada nurodai, kuriame taške ir iš
> kurios pusės aparatas turi nusileisti. Tada hop - paleidi (išmeti)
> [...]

Jurgis Pralgauskis
tel: 8-616 77613;
Don't worry, be happy and make things better ;)
http://galvosukykla.lt