Aš niekaip nesuprantu, kaip šita diskusija galėtų padėti OSM'ui
Lietuvoje: kaip ji padės, kad atsirastų daugiau žymėtojų, o ne
kalbėtojų, kad atsirastų daugiau esamus OSM resursus ir duomenų kokybę

Atsiprašau, kad aš daugiau kalbėtojas nei žymėtojas. Džiugu girdėti, kad aš šešis šimtus pakeitimų padariau veltui.