Sveiki,

Žilvino surašyti apribojimai atrodo tinkamai veiks navigacijoje. Tik geriau
ne bus = yes, bet psv = yes (public service vehicle).

Kur yra svorio apribojimas 3.5 t, dar patartina ir deti maxweight = 3.5,
nes tai nera savaime suprantama navigacijai, kitose salyse gali buti
kitokios ribos.

Tas pat ir su maxheight, maxlength, maxwidth, maxaxleload ir panasiais
tagais. Maxheight turbut svarbiausias.

Taip pat Lietuvoje dar labai truksta eismo juostu posukiu ribojimo zenklu
(kur is kokios juostos galima sukti), pvz.

lanes:forward = 3
turn:lanes:forward = left;through||through||right

Pagarbiai,
S.