2018 m. kovo 14 d. 21:44, Mindaugas rašė:
> 3. Minėjau, kad įrašius vietoje namo numerio tuščią eilutę randa visus
> namus.

  Įtariu, kad priežastis yra daugiau nei vienas objektas db su addr:
žymomis. Buvau rašęs prieš kelis mėnesius pasiūlymą palikti tik vieną
addr: objektą vienam adresui, o kitus žymėti contact: žymomis. Tada
buvo nuspręsta, kad paliekam kelis addr: objektus, nes tik addr:
objektus moka įvesti populiariausias poi redaktorius - iD. Todėl dabar
db tvarkingumo dėlei kontaktiniai adresai gauna žymą addr:contact=yes,
bet čia tik Lietuvoje suprantama žyma tvarkingumui, niekas daugiau jos
nenaudoja.

> [...]
> Laisvės al. randa namus: 19, 28, 30, 41, 42, 45, 49, 49 (antrą kartą),
> 50, 54, 59, 65, 65, 74, 74, 76, 78, 81, 83, 83, 84, 87, 91, 92. Taigi
> yra ir atsiradusių naujų ir dingusių lyginant su ankstesniu sausio
> mėn. failu. Tačiau, jei įrašai paieškoje namo numerį ne iš šio sąrašo,
> gali būti įvairiai: 3A) pvz. įrašius 80 - randa vienintelį 80-tą namą.
> 3B) įrašius pvz. 95 tarp paieškos rezultatų rodo namus: 94, 92, 94,
> 97, 97, 98, 91, 99, 101, 101, 101, 87, 85, 83, 84, 83, 78, 76, 76,
> 114, 74, 118, 65, 65, 63 (eilės tvarką išlaikiau, kaip rodo GPSe, t.y.

  Čia siūlyčiau ieškoti konkretaus adreso. Jei neranda - problema -
aiškinamės. Priešingu atveju - spėčiau tai Garmino akmens amžiaus
BK0010 sąsajos bėdos... Ir įtariu, kad veikimas priklausys nuo
konkretaus įrenginio ir jo programinės įrangos (versijos).

> Tačiau klausimas, kodėl 95-to namo nerado, nes jis yra OSM.

  Geras klausimas. Gal todėl, kad tai mokykla, turinti amenity žymą.
T.y. mokykla įrašoma į POI indeksą ir neįrašoma į adresų indeksą.

> Gal dar hint'u (o gal kaip tik neaiškumo padaugės) galėtų būti 81-mas
> namas. Jį randa du kartus - vieną objektą rodo su pašto indeksu 44291,
> kitą - be indekso. Kodėl?! OSM yra 81 ir 81A namai, bet abu be
> indekso. Garmin ieškant 81A vis tiek randa tuos pačius du 81 namus.
> Beje, abu adresus rodo ne namo centre, o labiau ant gatvės: 54.89736
> 23.90817 ir 54.89746 23.90817, t.y. jie yra skirtingose Laisvės al.
> pusėse.

  Kiek teko skaityti mkgmap sąrašyną, tai adresas pozicionuojamas ne
pagal poziciją OSM'e, o gatvėje (ant gatvės vektoriaus artai
kažkurioje pusėje nuo gatvės vektoriaus). T.y. gatvės taške arba
kairėje arba dešinėje pusėje nuo taško gatvės vektoriuje. Bet kodėl
vienas OSM objektas identifikuojamas du kartus negaliu pasakyti.

> Daugėdai nuo rugsėjo turi mano papildytą
> https://www.openstreetmap.org/way/527966002 , tačiau nei sausio mėn.,
> nei dabartinis failas Daugėdų nerodo miestų sąraše!

  Paieška veikia pagal administracines ribas. Jų daug trūksta. Kadangi
turiu mažą motyvaciją tokius objektus suvedinėti, tai kartas nuo karto
pažiūriu, kokie yra miestai su daugiausia įvestų adresų ir be
administracinių ribų. Tada jiems suvedu admin ribas. Daugėduose yra
tik vienas adresas... Tai laukti teks ilgai... Arba reikia prašyti
manęs asmeniškai (be problemų rašykite, jei turite konkrečių poreikių,
bet be variantų „suvesk visus X apskrities miestus“), arba reikia
įvesti daugiau adresų tame mieste :-)

> 5. Vis dar randu mistinį adresą: 139 20, Kaunas koordinatėmis 54.84993
> 23.96661

  Negaliu atsakyti. Nežinau. Bet panašu į Punia degalinę adresu
Marijampolės 20 (Marijampolės plentas turi ref=139)

> Taip pat susitvarkė ir kažkokie alternatyvūs gatvių pavadinimai. Pvz.
> buvo ir "Laisves Al." ir "Laisves Aleja". Dabar liko tik "Laisves Al."
> (gal OSM duomenys nuo sausio pataisyti). Jei gatvė yra mieste, galiu
> parinkti iš pradžių gatvę, paskui miestą ir gatvė nedingsta - anksčiau
> bent kai kuriasi atvejais dingdavo.

  Čia galiu pasakyti, kad (mano žiniomis) tvarkingai prižiūrimos tik
Vilniaus gatvės ir adresai. Pagrinde todėl, kad Vilnius kol kas
vienintelis drąsus miestas, atidavęs atvirai adresus (kur
Kauno/Matijošaičio fanai?:-). Bet tikriausiai ir todėl, kad tik
Vilniuje yra žmonių, užsiimančiu sisteminga adresų priežiūra. Taigi
kitiems miestams tiesiog reikia pasitempti, Vilniečiai už jus to
nepadarys.

> , išeities tekste randu visokių triukų - adresų interpoliavimo (kaip
> suprantu, turi 1 ir 11 namą, tai tarpe išdėlioji namus 3, 5, 7 ir 9),
> metodą housenumberMatch.getClosestPointOnRoad() ir t.t. Nelabai
> pagaunu viso konteksto, kada tos funkcijos naudojamos, bet gali būti,
> kad tas adresų indekso generavimas yra naudojamas kažkoks neaiškus
> algoritmas.

  Garminas niekada nepateikė savo failo formato aprašymo. mkgmap
programuotojai viską spėlioja... baitą po baito, bitą po bito... :-(
Stebuklas, kad jie išspėliojo tiek, kiek dabar jau turime. O formatas
tai keičiasi, įrenginių milijonas... Ir jau populiarėja naujas „NT“
formatas...

--
Tomas