Sveiki

2019-10-21, pr, 12:35 Eduardas Kriščiūnas rašė:
> Atsirado noras pažiūrėti kaip sekasi Vilniuje dviračių takus tiesti,
> kiek km jau įrengta. Manau, logiškiausia būtų skaičiuoti pasinaudojant
> OSM įrankiais ir numanau, kad būtų gerai turėti tagą apie tako
> įrengimo/remonto metus.

  OSM maršrutai turi savo atskirą elementą - ryšį, o takai yra
sudaryti iš daugelio mažyčių atkarpų niekaip nesiejamų (kažkada buvo
jungiama į vieną Vinliaus dviračių takų ryšį, bet šitą galima pamiršti
ir jis nepadėtų). Dabar dviračių atkarpų pastatymo metai šiuo metu
niekaip nėra žymimi. Tektų pereiti per visas takų atkarpas ir visur
visur susidėlioti pastatymo metus. Šiaip OSM nelabai taikomas (ir
nelabai pritaikytas) istorinei analizei.

> Kadangi esu pusžalis GIS analizės įrankiuose, prašau pagalbos kaip tai
> geriausia realizuoti, kad po to info būtų lengva išsitraukti ir panaudoti.

  Dėl istorinės analizės aš stipriai suabejočiau. Dėl esamos
situacijos - galima žiūrėti.
  Tik kad labai nedaug yra prižiūrinčių/pildančių dviračių infrastruktūros info:
  https://dviraciai.openmap.lt/#b/13/54.68708/25.28497/0/0/
  Jei duomenys būtų sutvarkyti, tada galima būtų galvoti apie analizę.
  „Tvarkyti“ - nebūtinai jungtis ir redaguoti duomenis, OSM pastabos
irgi yra pagalba tvarkant.

--
Tomas