On Tue, Sep 08, 2020 at 11:43:02AM +0300, Frank "Frankas" Wurft, BaltiCCycle.eu
wrote:
> [...]

Pagal tokią logiką, gal reiktų panaikinti
https://www.openstreetmap.org/relation/1521167 ?  Vienintelis dviračių
network=lcn state=proposed maršrutas Lietuvoj, bet realiai vienas iš
begalės įmanomų randominių turų.  Tomai, tu jį sukūrei, ką manai?

Vietoj jo siūlausi pridėti Alytus-Varėna geležinkelio maršrutą.
Šiemet važiavau, yra ir rodyklės, ir žemėlapių skydai, ir paaiškinimai
prie lankytinų objektų.

https://imgur.com/a/2WOqd5p

Albertas