> Nežinau kiek būtų naudinga atnaujinimams, sulyginimams su senais adresais,
> bet gal reikia kažkokių ref:lt:adr=155328503 ar ref:lt:namas=155328503.

  Kol kas lyg ir neradau, kad toks pat adresas būtų kartojamas kelis
kartus, tai gaunasi, kad vien city+street+housenumber+unit duoda
unikalų identifikatorių.

  Po truputį (labai po truputį) važiuoja importas.
  Kol kas taip:
  * automatu kaip taškiniai objektai suvažiuoja OSM neegzistuojantys
adresai (atsargiai, po max 2000 adresų savivaldybei per dieną), kurių
koordinatėse (30m spinduliu) nėra nei kito adreso, nei pastato.
  * like trūkstami adresai atsiranda pusiau automatiniam apdorojimui,
t.y. yra sąrašas trūkstamų adresų, spaudžiam ant jo - JOSM'e automatu
pasideda taškas su adreso žymomis. Tada žiūrim, ką daryti - palikti
kaip yra, ar perkelti ant kažkurio pastato, o gal pakeisti esamą
adresą.
  * ataskaitoje rodomi pertekliniai adresai - rankiniu būdu žiūrim, ar
ištrinti/pakeisti adresą, ar (jei tai pvz. restorano taškas) pridėti
addr:contact=yes.

  Palanga jau beveik suvažiavo (liko ~200 adresų). Kaune dar daug -
~20000 adresų (Kaune daug kur labai prastos pastatų geometrijos).

  Rašykite, jei kas norite prisijungti prie importo ir minčių, kaip/ką
galima būtų toliau paautomatizuoti (pvz. lyg ir galima būtų adresą
automatu dėti ant pastato, jei jis adreso pozicijoje vienas, bet
atsiranda niuansai, gali būti, kad vieno pastato plote yra daugiau nei
vienas adreso taškas, tada reikia arba pastatą skaidyti, arba tiesiog
dėti visus adresus taškais, neuždedant ant pastato).
  Pasižiūrėjimui aš duočiau url į trūkstamų adresų sąrašą, su JOSM
būtų galima pabandyti. Nenoriu viešai dėti, kad nebūtų dublių :-)

--
Tomas