Vispār tā OSM wiki definīcija ir slidena, jo abadoned nozīmētu parasti
to, ka sliežu ceļš vēl ir, bet tas netiek izmantots. Bet nu tas tā,
sīkumi, to var note= tagā pieminēt, ka sliežu nav.

Bet es arī piekrītu, ka es gribu redzēt kur senāk ir gājis sliežu
ceļš. Kā to izdarīt - jau ir prakses jautājums.

Pēteris.

2011. gada 25. septembris 20:24 N.R. <nor...@sapnis.com> rakstīja:

mortigi tempo
Pēteris Krišjānis