Man gan izskatās tas ceļš vairāk uzsvērts. ir vēl dažas lietas, ko gribētu
paeksperimentēt, piemēram, vai nevajadzētu tos ceļus orderēt vispirms pēc
layer, pēc am pēc to nozīmes, lai renderējot mazākas nozīmes ceļu gali neiet
virsū augstākas nozīmes ceļm. Uzskatāms piemērs ir ar Dienvidu tiltu:

http://osm.org/go/0wJfFyjjo--

Es gan nezinu, kas tieši šeit nosaka to, kas iet pa virsu, kas pa apakšu.
Man šķita, ka ORDER BY, vismaz tā bija ar ikonām.

--
Paldies,
Jānis Ročāns