JP trekos ir daudz ceļu, kur ir braukāts ļoooooti daudz reižu pāri.
Un tieši šiem gadījumiem labāka un precīzāka būs automātika.
Protams, ja ir līdz 3 trekiem, tas nekam neder.
Muļķīga sajūta - bakstīties ar to, ko zini, ka var izdarīt vairākas reizes
ātrāk.

2011/10/28 Viesturs Zarins <viest...@gmail.com>

> Var uzrakstīt pluginu priekš tā ko tu saki.

tas būtu ideāli, ja tikai kas tāds jau nav.

BET Es stipri ieteiktu neslinkot un zīmēt ar roku.