Ja sazīmētās ir kvartālstigas un ar tagu "cutline" tad viss ok, jo tur
stiga ir, un tas, ka viņa ir izbraucama tikai ar tanku, neko nenozīmē.
Par PSRS kartēm - nu šo varētu tā kā pacelt nākamnedēļ, jo pieejas ir
dažādas, un personīgi mana nav tā populārākā (labāk sazīmēts kaut kas ar
nelielu kļūdas %, nekā tajā vietā tukšums), jo līdz šim ir sanācis visai
reti iegrābties izmantojot 10k topenes. Par 50k nezinu.