Pluss: kartē būs vairāk datu, mežu sazīmēšana pašiem manuāli--ļoti
daudz darba

lai gan var novelt dalju vainas uz tuuljiem, ne visu var uztaisiit
tik eertu ar shaadu datu apjomu un dazhaadiibu. es balsoju par
"importeejam tikai mezhus"

Pavisam noteikti vismaz mežus! Arguments "lēni lādēsies redaktorā" ir vienkārši nožēlojams :)

N.